,,One Step Forward”
Pagrindinis tikslas – atviro laiško rašymas bei pristatymas UNESCO atstovams. Taip pat siekiame suburti skirtingų tautybių mokinius mokslo metų pabaigoje ir surengti Europos konferenciją klimato kaitos bei tvaraus vystymosi temomis, kurios metu ir bus rašomas atviras laiškas. Tikimės, kad mūsų mokiniai supras keletą dalykų: pirma, pagarbaus požiūrio į gamtą svarbą ir, antra, kad kiekvienas pilietis turi atlikti savo vaidmenį šioje kovoje Taip pat tikimės, kad dalyvavimas tokiame projekte jiems bus pirmasis žingsnis į aktyvesnį pilietiškumą.
Partneriai:
Collège de l’Europe Ardres(Prancūzija):
Mūsų mokykloje mokosi 650 įvairių sugebėjimų mokinių nuo 11m. iki 15m. Be standartinės prancūzų kalbos programos, mūsų mokykla įkūrė 3 Europos skyrius anglų, vokiečių bei ispanų kalbomis. Mokiniai taip pat gali prisijungti prie robotikos dirbtuvių ar burlenčių sporto programų.
Augustum-Annen-Gymnasium Görlitz(Vokietija):
Mūsų mokykla suteikia mokiniams galimybę mokytis vadinamojoje dvikalbėje klasėje. Čia vokiečių ir lenkų mokiniai intensyviai mokosi kartu pagal specialią programą. Jame pagrindinis dėmesys skiriamas kalbų mokymuisi ir kultūrinių žinių bei sąmoningumo ugdymui. Siekdama šio tikslo, mūsų mokykla yra glaudžiai susijusi su įvairiomis Lenkijos mokyklomis, kurios yra labai arti sienos. Reiktų pridurti, kad Görlitz nėra Vokietijos centre. Štai kodėl moksleiviai dažnai jaučiasi nuskriausti. Todėl norime pagerinti jų galimybes darbo rinkoje tobulindami kalbos ir tarpkultūrinius įgūdžius.
LGT Lycée Sophie Berthelot(Prancūzija):
Pagrindinė mokyklos veikla susieta su menais: teatru, cirku, muzika, bendradarbiaujant su cirku ,,Channel”, Nacionaline teatro scena ir Kalė muzikos mokykla. Mokykloje yra dvi europinės klasės anglų ir vokiečių kalbomis. Besimokantieji yra nuo 16m. iki 18m.
IES Pedro Peñalver(Ispanija):
Mūsų mokykloje mokosi apie 600 mokinių, kurių amžius yra nuo 12 iki 17 metų. . Mokomasi anglų kalbos kaip antrosios kalbos, kuri yra privaloma, tačiau kai kurie mokiniai gali pasirinkti prancūzų kalbą. Taip pat turime daug mokinių iš užsienio, kurių dauguma atvyksta iš Maroko. Štai kodėl mums taip svarbu padėti jiems integruotis į mūsų visuomenę ir įveikti sunkumus, kylančius dėl jų kilmės.