Pasirinkite puslapį

Naujienos

Gegužės 26-27 dienomis IC, IIC, IID, IIE gimnazistai, lydimi mokytojų A. Pantelejevos, A. Ševeliovos, A. Žemaitienės ir socialinės pedagogės I.Seselskaitės, lankėsi Latvijos sostinėje  Rygoje bei garsiame kurortiniame mieste Jūrmaloje. Pirmasis aplankytas objektas – „Rygos Motors“ muziejus. Čia gimnazistai kartu su mokytojomis pamatė kvapą gniaužiančius senovinius automobilius, unikalias motorines transporto priemones, sužinojo apie garsias asmenybes, susijusias su automobilių pramone. Pasisėmę žinių apie įvairias motorines transporto priemones linksmai keliavome toliau. Rygos farmacijos muziejuje laukė edukacinė programa „Išprotėjęs profesorius“ – tai praktinė pažintis su chemijos indėliu į farmakologiją. Pasinerti į šios srities istoriją padėjo ekskursija po patį muziejų, kur pagilinome medicinos, chemijos ir liaudies medicinos istorijos žinias. Vėliau visų laukė ekskursija po Rygos senamiestį, garsėjantį nuostabiais jugendo stiliaus pastatais, atspindinčiais gilią miesto istoriją. Šiame nuostabiame senamiestyje buvo galima išvysti daugybę įvairių, įdomių objektų, tokių kaip Rygos pilis ir gynybinė siena, „Trijų brolių“ namai, Domo katedra, Rotušės aikštė, kurioje stūkso puošniausias šio miesto pastatas „Juodagalvių“ gildijos namai, Šv. Petro bažnyčia, laisvės paminklas.  Susipažinę su Rygos senamiesčiu, kitą rytą vykome į Jūrmalą. Pakeliui aplankėme Kemerių nacionalinį parką, ėjome Didžiuoju Kemerių raisto taku, išvydome samanų, pelkės pušelių, tamsių ežerėlių karalystę bei pasidžiaugėme nuostabia pelkės panorama iš apžvalgos aikštelės. Vėliau vykome į Jūrmalą – paskutinį šios kelionės lankytiną miestą. Pasivaikščiojome gyviausia ir triukšmingiausia vieta – Jomas gatve, grožėjomės šio miesto architektūra, istorinio paveldo statiniais. Įkvėpę šiek tiek Latvijos oro, pasinėrę į išskirtinę Rygos ir Jūrmalos atmosferą, atsipalaidavę ir iš džiaugsmo švytinčiomis akimis kartu su mokytojais grįžome į namus. Ši kelionė buvo nuostabi, prasminga, kupina įvairiausių nuotykių.