Select Page

Naujienos

Palangos senosios gimnazijos sportuojančių moksliukų grupė
,,SPORTAS NETRUKDO MOKSLUI, MOKSLAS NETRUKDO SPORTUI”
organizuoja Palangos senosios gimnazijos
STIPRIAUSIO GIMNAZISTO
rinkimus

(NUOTOLINIU BŪDU)
Dalyvauti gali visi I – IV klasių gimnazistai.
STIPRUOLIO rinkimuosesutiko dalyvauti ir mūsų socialiniai partneriai –
Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Palangos
miesto policijos komisariato komanda,
Klaipėdos apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos
Palangos priešgaisrinė gelbėjimo tarnybos komanda,
Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie
vidaus reikalų ministerijos Pakrančių apsaugos rinktinės Palangos užkardos komanda

Pateikiame užduotis, kurias reikėtų atlikti, norint dalyvauti RINKIMUOSE.
VISOS pateiktos užduotys turi būti atliktos NAMIE fiksuojant video – KIEKVIENA UŽDUOTIS ATSKIRAI  atsiųsta iki 2020 LAPKRIČIO 29 dienos 18.00
vyriausiam teisėjuiDovydui Skarulskiui, teisėjui Dominykui Čepokui ir mokytojoms Daliai Rakauskienei, Ingridai Želnienei
d.skarulskis03@gmail.com ,zveriscepokas@gmail.com , raganada@gmail.com , ingazelniene@gmail.com

1. PRISITRAUKIMAI – nefiksuojant laiko, kiek galima daugiau – traukdamasis prie skersinio iki padėties, kai smakras iškyla virš skersinio, ir tuoj pat atsipalaiduok, ištiesdamas, kiek gali, rankas. Stenkis padaryti kuo daugiau prisitraukimų. Tarp nusileidimo ir pakilimo negali būti ilgesnių kaip 2 s pertraukėlių.
Galima atlikti namie, lauke (pušyne), PSG kieme, laikantis saugos reikalavimų, susijusių su COVID – 19.
Atlikimą filmuoti iš šono.

2. ATSILENKIMAI – (k/30s) ant pakloto nugara tiesi, rankų plaštakos sunertos už galvos, kojos sulenktos per kelius 90° kampu, visa pėda remiasi į čiužinį ir yra tvirtai laikoma. Gulkis ant nugaros ir grįžk į sėdimą padėtį taip, kad alkūnėmis paliestum kelius. Rankos visą laiką sunertos už galvos. Po komandos ,,marš!’’ kartok ši veiksmą kuo greičiau 30 s.
Galima atlikti namie ant pakloto.
Atlikimą filmuoti iš šono.

3. ATSISPAUSTI IR SUPLOTI (k/30s)Atsigulk, kojas ištiesk, pėdas suglausk, rankas pečių ploty ištiesk.Po starto signalo atsispausk abiem rankomis nuo grindų. Kai rankos tiesios, vienos rankos plaštaką pakelk nuo grindų ir ja pasiek kitą – SUPLOK. Po to grižk į pradinę padėtį, atlik atsispaudimą. Šį judesių ciklą kartok 30 s be pertraukų.
Pratimą atlikti namie.
Atlikimą filmuoti iš šono.

4. ŠUOLIUKAI iš atremties atsispaudimo padėtį – (k/30s). Atsigult į atsispaudimo atremtį. Po komandos ,,mars!” šuoliuku pritupiame, šokame aukštyn, pritupiame, šuoliuku į atsispaudimo atremtį. Šį judesių ciklą kartok 30 s be pertraukų.
Pratimą atlikti namie.
Atlikimą filmuoti iš šono.

5. ORIGINALI UŽDUOTIS. Kiekvienas sugalvoja užduotį savarankiškai ir ją nufilmuoja. Pavyzdžiui, pakelti ir tris sekundes išlaikyti tėtį ir mamą.

TAŠKŲ SKAIČIAVIMAS:
KIEKVIENO ATLIKIMO KARTAI (20 – atsilenkimų, 18 atsispaudimų, 15 – prisitraukimų… 20+18+15….)
Originali užduotis – 10 taškų
(Idėjų semtis galima iš YOUTUBE…)

APDOVANOJIMAI:
Apdovanojamas stipriausias kiekvienos rungties dalyvis
Apdovanojamas STIPRIAUSIAS GIMNAZISTAS.