Pasirinkite puslapį

Naujienos

Vėjuotą rudens rytą II klasių gimnazistai nedideliu autobusu išvyko į pačią Lietuvos širdį – Vilnių.  Atvykę įsikūrėme viešbutyje ,,Filaretai“, kuris yra  pastatytas viename gražiausių Vilniaus rajonų – Užupyje. Nieko nelaukę ėjome aplankyti Vilniaus katedros požemius – tai nematoma katedros dalis, kuri mena seniausių Vilniaus vietų istoriją, čia palaidotus Lietuvos valstybei ir Bažnyčiai nusipelniusius asmenis. Kriptose ir koridoriuose įrengta ekspozicija supažindino su laidojimo tradicijomis, archeologiniais radiniais, Karališkuoju mauzoliejumi. Žinoma, lydimi gido sužinojome ir daugiau ten saugomų paslapčių. Pasivaikščioję po požemius skubėjome į MO muziejų. Tai modernaus ir šiuolaikinio meno muziejus, kurpristatomaSaskia Boddeke paroda ,,Kodėl taip sunku mylėti?“ Menininkė stengėsi papasakoti apie tai, kaip gyvenime žmonės siekia balanso: pasirinkdami tarp gėrio ir blogio, siekdami panaikinti skirtis tarp turtuolių ir vargšų, nelygybę tarp moterų ir vyrų, susipriešinimą tarp kartų ar rasių. Eksponuojami žymių lietuvių menininkų kūriniai atskleidžia kraupias istorines aplinkybes, paveikusias mūsų valstybę: okupacijas, laisvės siekį ir drastiškus socialinius pokyčius. Šiame muziejuje mus lydėjo audio gidas, kuris padėjo suprasti, kokią žinią kūrėjas nori perduoti. Pilni įspūdžių po apsilankymų muziejuose, grožėjomės visada dūzgiančiu Vilniaus senamiesčiu. Nubudę anksti ryte turėjome laisvo laiko ir galėjome grožėtis bei pajusti judrų Vilniaus gyvenimą. Keliaudami namo aplankėme Kauną, o vakare jau girdėjome mums taip puikiai pažįstamąjūros ošimą. Ekskursijai pasibaigus visi įspūdžiai dar ilgai sukosi mūsų galvose, jais dalinomės su artimaisiais ir draugais – pažinome Vilniaus praeitį ir pajutome šiuolaikinį jo pulsą.  Už kelionę dėkojame mokytojams Justui Žulkui ir Vitalijui Kirilov.